Vi er i denne periode i gang med at etablere et nyt filter på Gøderup Vandværk. Vi har planlagt renoveringsarbejdet sådan at vi igennem hele processen kan levere vand. Vi vil imidlertid bede jer om at spare ekstra på vandet fra:
Torsdag den 19. oktober klokken 7 til fredag den 20. oktober klokken 7
I den periode er boringerne slukket og vi pumper vand fra vores reservetank. Derfor vil vi bede jer være ekstra nøjsomme med forbruget af vand.
Vi regner med at arbejdet er afsluttet medio uge 43.
Følg med på vores hjemmeside www.godederupvand.dk og facebook gøderupsvenner
Hvis der er spørgsmål så kontakt undertegnede
Med venlig hilsen
Pbv.
Simon Christensen
Mobil 93956201
E-mail formand@goederupvand.dk